İeforan IM / IV Enjektabl Flakon

İlacın Etken Maddesi Sefotaksim sodyum’dur. İeforan IM / IV Enjektabl Flakon, vücuttaki bakterilerle savaşarak , bakterilerin sebep olduğu enfeksiyonları tedavi eden güçlü bir antibiyotiktir. Zatürre ve diğer alt solunum yolu enfeksiyonları, menenjit ve beyin-omurilik ile ilgili enfeksiyonlar, kemik ve eklem enfeksiyonları, karın içinde meydana gelen enfeksiyonlar, deri ve yumuşak doku enfeksiyonları, üreme-boşaltım sistemi enfeksiyonları, bel soğukluğu, septisemi tedavisi, kan dolaşımında bakteri bulunması durumu (bakteriyemi) tedavisi ve ameliyat sonrası oluşabilecek enfeksiyonları önleme ile ilgilidir.

İEFORAN IM / IV ENJEKTABL FLAKON HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKEN HUSUSLARİlacın etken maddesine karşı bir alerjiniz varsa bu ilacı kullanmanız önerilmez.
Vücuttaki bakterilerle savaşarak , bakterilerin sebep olduğu enfeksiyonları tedavi eden güçlü bir antibiyotiktir.
Penisilin grubu ilaçlara alerjiniz var ise bu ilacı kullanmadan önce doktorunuza söyleyiniz.
Bu ilaç soğuk algınlığı veya grip gibi virüs enfeksiyonlarını tedavi etmemektedir.
Eğer karaciğer hastalığı, böbrek hastalığı veya diyaliz tedavisi görüyor olmak, mide veya kolit-kalın bağırsak iltihabı, şeker hastalığı ve kalp ritm bozukluğu var ise bu ilacı kullanmadan önce muhakkak doktorunuzu bilgilendirmeniz gerekmektedir. Bu ilacın kullanımı sizin için uygun olmayabilir ya da ilacı güvenli bir şekilde kullanabilmeniz için doz ayarlamalarına ve spesifik testlere ihtiyaç duyulabilir.
İlacı kullanırken kendinizi iyi hissetseniz bile ilacınızı doktorunuzun önerdiği süre boyunca kullanınız. Çünkü enfeksiyon tamamiyle tedavi edilmeden de şikayetlerinizde iyileşme belirtileri görülebilir.
İEFORAN IM / IV ENJEKTABL FLAKON’UN

Bu ilaç kas içine veya toplardamara enjeksiyon yoluyla uygulanır.

Kanlı sulu ishal, kolit (kalın bağırsak iltihabı), kolay kanama ve çürük oluşumu, titreme, halsizlik, yüksek ateş, vücutta isilik, kabartı, enjeksiyonun uygulandığı bölgede ağrı, tahriş gibi yan etkilerde tıbbi yardım için derhal doktorunuza başvurunuz.
laç Etken Maddesi Sefotaksim sodyum

İeforan IM / IV Enjektabl Flakon

İeforan IM / IV Enjektabl Flakon nedir, ne işe yarar, hakkında ayrıntılı almak için lütfen tıklayın

İeforan IM / IV Enjektabl Flakon başlıklı bu ilaç tanıtımına ilk yorumu siz yazmak isterseniz lütfen aşağıdaki yorum alanına; adınızı, soyadınızı, verdiğiniz puanı ve ilaç hakkında düşündüklerinizi yazarak yorumu kaydet butonuna tıklayın. Yazdığınız yorum, editörlerimiz tarafından kontrol edilip onaylandıktan sonra içerik altında yayına verilecektir...