Famvir Film Kaplı Tablet

İlacın etken maddesi Famsiklovir’ dir. Famvir Film Kaplı Tablet, virüslerin gelişimini ve yayılmasını yavaşlatıp, vücudun enfeksiyonlara karşı direncini arttıran bir ilaçtır. Zona hastalığı ve sonrasında sinirlerde oluşan ağrılar için kullanılır.

FAMVİR FİLM KAPLI TABLET

Virüslerin gelişimini ve yayılmasını yavaşlatıp, vücudun enfeksiyonlara karşı direncini arttıran bir ilaçtır. Zona hastalığı ve sonrasında sinirlerde oluşan ağrılar için kullanılır.
İlacı kullanırken kendinizi iyi hissetseniz bile ilacı doktorunuzun önerdiği süre boyunca kullanınız. Çünkü enfeksiyon tamamiyle tedavi edilmeden de şikayetlerinizde iyileşme belirtileri görülebilir.
Enfeksiyonlu bölgelere elinizi değdirip sonra gözünüze ya da başka bir yere değmeyiniz. Virüsün başkalarına ya da vücudunuzun başka yerlerine bulaşmaması için ellerinizi sık sık yıkayınız.
Zona hastalığının belirtileri olarak , belirli bölgelerde karıncalanma hissi, ağrı, batma, kabartılar gibi durumlar ortaya çıkar çıkmaz tedaviye başlanılmalıdır.
Zona hastalığına sebep olan virüs bulaşıcıdır. Tedavi görüyor olsanız bile temas ettiğiniz kişilere bulaşabilme riski vardır. Enfeksiyonlu bölgelere başka insanların temas etmesinden kaçınınız.
Bu ilaç 18 yaşından küçük çocuklara verilmemelidir.
Eğer böbrek hastalığı ya da zayıf bir bağışıklık sistemi rahatsızlığınız var ise ilacı kullanmadan önce doktorunuza söylemelisiniz. İlacı güvenli bir şekilde kullanabilmeniz için doz ayarlamalarına ve spesifik testlere ihtiyaç duyulabilir.
Hamilelik ve emzirme dönemlerinde doktorunuza danışmadan bu ilacı kullanmayınız.
FAMVİR FİLM KAPLI TABLET’İN

İlacınızı bir bardak dolusu su ile birlikte alınız. Midenizin daha az zarar görmesi için yemeklerle birlikte almanız tavsiye edilir.

Mide bulantısı ve baş ağrısı gibi hafif yan etkiler görülebilir.

Famsiklovir

Famvir Film Kaplı Tablet

Famvir Film Kaplı Tablet nedir, ne işe yarar, hakkında ayrıntılı almak için lütfen tıklayın

Famvir Film Kaplı Tablet başlıklı bu ilaç tanıtımına ilk yorumu siz yazmak isterseniz lütfen aşağıdaki yorum alanına; adınızı, soyadınızı, verdiğiniz puanı ve ilaç hakkında düşündüklerinizi yazarak yorumu kaydet butonuna tıklayın. Yazdığınız yorum, editörlerimiz tarafından kontrol edilip onaylandıktan sonra içerik altında yayına verilecektir...