Farhex Gargara

İlacın Etken Maddesi Benzidamin hidroklorür-Klorheksidin glukonat’tır. Farhex Gargara, vücutta iltihaba ve ağrıya sebep olan biyolojik etkenleri azaltan, ağız içi mikroplarını öldürücü ve gelişmelerini engelleyici bir ağız solüsyonudur. Diş eti hastalıkları; diş eti iltihabının giderilmesi ve önlenmesi; dil iltihabı; ağız bölgesindeki operasyonlardan sonra; ağız hijyeninin sağlanması; diş ile ilgili operasyonlardan sonra diş eti iyileşmesinin hızlanması; diş plakları oluşumunun önlenmesi; protez kullanımından dolayı oluşan ağız içi iltihapları; diş çekimi ve diş tedavilerinde tedaviye yardımcı olmak; ağız içi yüzeylerinin iltihaplanması; kemoterapi, radyoterapi veya diğer nedenlerden dolayı oluşan ağız içi yüzeyi iltihapları; aft; ağız boşluğu ve boğaz bölgesindeki enfeksiyonlar (boğaz ağrısı, bademcik iltihabı, soluk borusu iltihabı, farenjit gibi) ile ilgilidir.

FARHEX GARGARA HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKEN HUSUSLARİlacın etken maddesine karşı bir alerjiniz varsa bu ilacı kullanmanız önerilmez.Diş ile ilgili operasyonlardan sonra
Vücutta iltihaba ve ağrıya sebep olan biyolojik etkenleri azaltan, ağız içi mikroplarını öldürücü ve gelişmelerini engelleyici bir ağız solüsyonudur.
Diş ve diş eti sağlığınız için diş hekiminize 6 ayda bir muayene amaçlı gitmelisiniz.
İlacı kullanırken kendinizi iyi hissetseniz bile ilacı doktorunuzun önerdiği süre boyunca kullanınız. Çünkü enfeksiyon tamamıyla temizlenmeden de şikayetlerinizde iyileşme belirtileri görülebilir.
İlacı uyguladıktan sonra ağzınızda hoş olmayan bir tat oluşabilir. Bu tadı yok etmek için ağzınızı bir başka sıvı ya da su ile çalkalamayınız. Bu durum ilacın etkinliğini azaltır.
İlacı yemekten sonra ve dişlerinizi fırçaladıktan sonra uygulayınız. İlacı ağzınızda bir dakika kadar çalkalayınız. Daha sonra tükürünüz. Gargarayı yutmayınız. İlacı kullandıktan sonra dişlerinizi fırçalamayınız, bir şey yeyip, içmeyiniz.
İlacın gözlerinize ve kulaklarınıza temasından kaçınınız. Teması halinde bol su ile yıkayınız.
İlacı kullanmaya başladıktan birkaç hafta içinde iyileşme görülse de doktorunuzun tavsiye ettiği sürece kullanmaya devam ediniz. Çünkü enfeksiyon tamamıyla temizlenmeden de belirtilerinizde iyileşme görülebilir.
Eğer şiddetli karaciğer hastalığınız ya da böbrek hastalığınız varsa bu ilacı kullanmadan önce doktorunuzu bildiriniz.
Bu ilacı 6 yaşından küçük çocuklara vermeyiniz.
FARHEX GARGARA’NIN

İlacı gargaranın yanında verilen doz ölçüm kabıyla alınız. Yaklaşık bir dakika boyunca çalkalayınız ve tükürünüz. Ağızda kötü bir tat oluşabilir, ağzınızı su ile çalkalamayınız. Eğer proteziniz var ise gargaranızdan bir miktar bardağa dökün. protezlerinizi bir iki dakika bardaktaki gargaranın içinde bırakınız. Ağzınızı da gargara ile çalkaladıktan sonra protezlerinizi bardaktan alıp ağzınıza yerleştirebilirsiniz.

Karın ağrısı, nefes almada güçlük, kurdeşen, yüzde , dudaklarda , dilde ve boğazda şişlik gibi bir durumda doktorunuzu bilgilendiriniz.
Tartar oluşumunda artış, tat almada değişiklik, diş dolgusunda, protezlerde renk değişimi gibi yan etkiler görülebilir.
laç Etken Maddesi Benzidamin hidroklorür-Klorheksidin glukonat

Farhex Gargara

Farhex Gargara nedir, ne işe yarar, hakkında ayrıntılı almak için lütfen tıklayın

Farhex Gargara başlıklı bu ilaç tanıtımına ilk yorumu siz yazmak isterseniz lütfen aşağıdaki yorum alanına; adınızı, soyadınızı, verdiğiniz puanı ve ilaç hakkında düşündüklerinizi yazarak yorumu kaydet butonuna tıklayın. Yazdığınız yorum, editörlerimiz tarafından kontrol edilip onaylandıktan sonra içerik altında yayına verilecektir...