Cefaday Enjektabl Toz İçeren Flakon İ.V.

İlacın Etken Maddesi Seftriakson sodyum’dur. Cefaday Enjektabl Toz İçeren Flakon İ.V., vücuttaki bakterilerle savaşarak , bakterilerin sebep olduğu enfeksiyonları tedavi eden güçlü bir antibiyotiktir. Menenjit, solunum yolu enfeksiyonları, kulak-burun-boğaz enfeksiyonları, kemik ve eklem enfeksiyonları, karın içinde meydana gelen enfeksiyonlar, deri ve yumuşak doku enfeksiyonları, idrar yolu enfeksiyonları, bel soğukluğu, septisemi tedavisi ve ameliyat sonrası oluşabilecek enfeksiyonları önleme ile ilgilidir.

CEFADAY ENJEKTABL TOZ İÇEREN FLAKON İ.V. HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKEN HUSUSLAR
Vücuttaki bakterilerle savaşarak, bakterilerin sebep olduğu enfeksiyonları tedavi eden güçlü bir antibiyotiktir.
Bu ilaç soğuk algınlığı veya grip gibi virüs enfeksiyonlarını tedavi etmemektedir.
Bu ilaç, hastalık belirtileri kaybolduktan sonra en az 2 gün kullanılır.
Eğer karaciğer hastalığı , böbrek hastalığı veya diyaliz tedavisi görüyor olmak, mide veya kolit-kalın bağırsak iltihabı, yetersiz beslenme, safra kesesi problemleriniz var ise bu ilacı kullanmadan önce muhakkak doktorunuzu bilgilendirmeniz gerekmektedir.
İlacı kullanırken kendinizi iyi hissetseniz bile ilacınızı doktorunuzun önerdiği süre boyunca kullanınız. Çünkü enfeksiyon tamamiyle tedavi edilmeden de şikayetlerinizde iyileşme belirtileri görülebilir.
Gebelik ve emzirme dönemlerinde doktorunuza danışmadan bu ilacı kullanmamalısınız. Emzirilen bebeğe zarar verebilir.
CEFADAY ENJEKTABL TOZ İÇEREN FLAKON İ.V.’UN

Bu ilaç kas içine veya toplar damar içine enjekte edilerek ya da toplar damara infüzyon yoluyla uygulanır.

Kanlı sulu ishal, titreme, halsizlik, yüksek ateş, vücutta isilik, kabartı, enjeksiyonun uygulandığı bölgede ağrı, tahriş gibi yan etkilerde tıbbi yardım için derhal doktorunuza başvurunuz.

Seftriakson sodyum

0 Yorum | 2043 okunma

Cefaday Enjektabl Toz İçeren Flakon İ.V.

Cefaday Enjektabl Toz İçeren Flakon İ.V. başlıklı bu ilaç tanıtımına ilk yorumu siz yazmak isterseniz lütfen aşağıdaki yorum alanına; adınızı, soyadınızı, verdiğiniz puanı ve ilaç hakkında düşündüklerinizi yazarak yorumu kaydet butonuna tıklayın. Yazdığınız yorum, editörlerimiz tarafından kontrol edilip onaylandıktan sonra içerik altında yayına verilecektir...