Cefaks Film Tablet

İlacın Etken Maddesi Sefuroksim aksetil’dir. Cefaks Film Tablet, vücuttaki bakterilerle savaşarak, ağır ve hayati türdeki enfeksiyonlarda dahil olmak üzere bir çok farklı türdeki bakteriyel enfeksiyonu tedavi edici bir antibiyotiktir. Solunum yolu (bademcik iltihabı, sinüzit, farenjit, bronşit, zatürre, orta kulak iltihabı) enfeksiyonlarında, idrar yolu (idrara kesesi-idrar kanalı iltihabı, böbrek iltihabı) enfeksiyonlarında, deri ve yumuşak doku (kıl kökü iltihaplanması gibi) enfeksiyonlarında, bel soğukluğu, eklem iltihaplarında tedavi edici bir antibiyotiktir.

CEFAKS FİLM TABLET HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKEN HUSUSLAR
Vücuttaki bakterilerle savaşarak , ağır ve hayati türdeki enfeksiyonlarda dahil olmak üzere bir çok farklı türdeki bakteriyel enfeksiyonu tedavi edici bir antibiyotiktir. Solunum yolu (bademcik iltihabı, sinüzit, farenjit, bronşit, zatürre, orta kulak iltihabı) enfeksiyonlarında, idrar yolu (idrara kesesi-idrar kanalı iltihabı, böbrek iltihabı) enfeksiyonlarında, deri ve yumuşak doku (kıl kökü iltihaplanması gibi) enfeksiyonlarında, bel soğukluğu, eklem iltihaplarında tedavi edici bir antibiyotiktir.
Bu ilacın kullanımı doğum kontrol haplarının etkisini azaltmaktadır. İstenmeyen bir gebelik olmaması için hormonal olmayan ikinci bir doğum kontrol yöntemi ile korununuz.
Bu ilaç, soğuk algınlığı veya grip gibi virüslerin yol açtığı enfeksiyonları tedavi etmemektedir.
Bu ilacı kullanırken kendinizi iyi hissetseniz bile doktorunuzun önerdiği sürece kullanmanız gerekiyor. Çünkü enfeksiyonun tamamen temizlenmeden de rahatsızlıklarınızda iyileşmeler görülebilir.
Eğer karaciğer rahatsızlığı, böbrek rahatsızlığı , kolit-kalın bağırsak iltihabı, yetersiz beslenme, şeker hastalığı rahatsızlığınız var ise bu ilacı kullanmadan önce muhakkak doktorunuzu bilgilendirmeniz gerekmektedir. İlacı güvenli bir şekilde kullanabilmeniz için doz ayarlamalarına ve spesifik testlere ihtiyaç duyabilirsiniz.
Gebelik ve emzirme dönemlerinde doktorunuza danışmadan bu ilacı kullanmamalısınız. Anne sütüne geçer ve emzirilen bebeğe zarar verebilir.
CEFAKS FİLM TABLET’İN

İlacın her dozunu bir bardak dolusu su ile birlikte tercihen tok karnına alınız.

Kanlı ve sulu ishal, halsizlik, ciltte isilik, kabartı, ciltte veya gözlerde sararma, istem dışı kasılma gibi yan etkilerde derhal doktorunuza başvurunuz.

Sefuroksim aksetil

Cefaks Film Tablet

Cefaks Film Tablet başlıklı bu ilaç tanıtımına ilk yorumu siz yazmak isterseniz lütfen aşağıdaki yorum alanına; adınızı, soyadınızı, verdiğiniz puanı ve ilaç hakkında düşündüklerinizi yazarak yorumu kaydet butonuna tıklayın. Yazdığınız yorum, editörlerimiz tarafından kontrol edilip onaylandıktan sonra içerik altında yayına verilecektir...