Crixivan Kapsül

İlacın etkin maddesi İndinavir sülfat’dır. Crixivan Kapsül, HIV hücrelerinin vücutta çoğalmasını önleyen bir ilaçtır. AIDS hastalığına yol açan HIV enfeksiyonu tedavisi ile ilgilidir.

CRİXİVAN KAPSÜL

AIDS’li veya HIV enfeksiyonu taşıyan kişiler daima doktor kontrolunde bulunmalıdırlar. Bu kişiler korumasız cinsel ilişiye girmemeli ve iğne, traş bıçağı veya diş fırçası paylaşımı yapmamalıdırlar.
Bu ilacı kullanırken günde en az 6 bardak su içmelisiniz.
Bu ilaç vücudunuzda enfeksiyonlarla savaşan kan hücrelerini azaltabilir. Bu durum bir yaralanma esnasında kolay kanama meydana getirir. Böylece etrafınızdaki hasta kişilerden daha kolay hastalık kapabilme riski oluşur. Bunun için düzenli olarak kan tahlili yaptırmalısınız.
Eğer kanda pıhtılaşma bozukluğu, yüksek kolesterol, geçmişte böbrek taşı öyküsü, şeker hastalığı, karaciğer hastalığı ve böbrek hastalığınız var ise doktorunuzu bilgilendirmeden bu ilacı kullanmayınız.
HIV enfeksiyonlu ya da AIDS iseniz hamilelik döneminde gerektiği şekilde tedavi olmazsanız, doğmamış bebeğe zarar verebilir. Emzirme döneminde ise kesinlikle bebek emzirmeyiniz. Bebek HIV olarak doğmasa bile bebeğe emzirme yoluyla HIV enfeksiyonu bulaşabilir.
CRİXİVAN KAPSÜL’ÜN

İlacı boş mide ile yani yemeklerden bir saat önce veya yemeklerden iki saat sonra bir bardak dolusu su ile birlikte alınız.

Ciltte soyulma, isilik, kabartı, idrar yapımında artış, koyu renkli idrar, kil renkli dışkı, kolay kanama ve çürük oluşumu, kanda üre ve bel bölgesinde ağrı, karaciğer iltihabı, karın ağrısı, iştah kaybı, mide bulantısı şikayetlerinden herhangi birine sahipseniz, ilacın alımını durdurup, acil yardım için derhal doktorunuza başvurunuz.

İndinavir sülfat

Crixivan Kapsül

Crixivan Kapsül başlıklı bu ilaç tanıtımına ilk yorumu siz yazmak isterseniz lütfen aşağıdaki yorum alanına; adınızı, soyadınızı, verdiğiniz puanı ve ilaç hakkında düşündüklerinizi yazarak yorumu kaydet butonuna tıklayın. Yazdığınız yorum, editörlerimiz tarafından kontrol edilip onaylandıktan sonra içerik altında yayına verilecektir...