Croxilex-BID 200/28 Oral Süspansiyon İçin Kuru Toz

İlacın Etken Maddesi Amoksisilin-Potasyum klavulanat ‘dır. Croxilex-BID 200/28 Oral Süspansiyon İçin Kuru Toz, vücuttaki bakterilerle savaşarak , bronşit, zatürre, sinüzit, kulakta gelişen enfeksiyonlar, idrar yolu enfeksiyonlarını ( böbrek iltihaplanması gibi) ve cilt enfeksiyonlarını tedavi edici bir antibiyotiktir.

CROXİLEX-BID 200/28 ORAL SÜSPANSİYON İÇİN KURU TOZ HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKEN HUSUSLARİlacın etken maddesine karşı bir alerjiniz varsa bu ilacı kullanmanız önerilmez.
Vücuttaki bakterilerle savaşarak , bronşit, zatürre, sinüzit, kulakta gelişen enfeksiyonlar, idrar yolu enfeksiyonlarını ( böbrek iltihaplanması gibi) ve cilt enfeksiyonlarını tedavi edici bir antibiyotiktir.
Bu ilaç soğuk algınlığı veya grip gibi virüsün yol açtığı enfeksiyonları tedavi etmeyecektir.
Eğer karaciğer hastalığı, böbrek hastalığı veya mononükleoz durumlarından birini taşıyorsanız bu ilacı kullanmadan önce doktorunuzu bilgilendirmeniz gerekmektedir.
Bu ilacı kullanırken aşırı sulu ve kanlı ishaliniz varsa ishali durdurmak için başka bir ilaç kullanmayınız, derhal doktorunuza başvrurup, acil yardım isteyiniz.
Bu ilacı kullanırken kendinizi iyi hissetseniz bile doktorunuzun önerdiği sürece kullanmanız gerekiyor. Çünkü enfeksiyon tamamen temizlenmedende iyileşme belirtileri görülebilir.
Bu ilacı kullanırken bol sıvı tüketmelisiniz.
CROXİLEX-BID 200/28 ORAL SÜSPANSİYON İÇİN KURU TOZ’UN

Mide bulantısı, mide ağrısı, iştah kaybı , koyu renkli idrar, kil renkli dışkı, sarılık ve üç günden fazla süren ishaliniz varsa ilacı kullanmayı durdurup, derhal doktorunuza başvurunuz.

Amoksisilin-Potasyum klavulanat

Croxilex-BID 200/28 Oral Süspansiyon İçin Kuru Toz

Croxilex-BID 200/28 Oral Süspansiyon İçin Kuru Toz başlıklı bu ilaç tanıtımına ilk yorumu siz yazmak isterseniz lütfen aşağıdaki yorum alanına; adınızı, soyadınızı, verdiğiniz puanı ve ilaç hakkında düşündüklerinizi yazarak yorumu kaydet butonuna tıklayın. Yazdığınız yorum, editörlerimiz tarafından kontrol edilip onaylandıktan sonra içerik altında yayına verilecektir...